mijn echte eerste dag!

Dit is een test forum.
Plaats reactie
mvs123
Site Admin
Berichten: 5
Lid geworden op: 20-07-2014 20:56

mijn echte eerste dag!

Bericht door mvs123 » 21-07-2014 10:40

heey,
ik zit nu met m'n neus voor het ontbijt, en ik zit te twijfelen wat ik ga eten, eerder sloeg ik het ontbijt wel is over maar als ik dat nu doe haal ik de rest van de dag niet meer.

Ik ga denk ik een sneetje lichtbruin brood eten:
dat is ong. 80 kcal. dat is teveel. :(
en verder hebben we op dit moment alleen maar bolletjes dat zal ook wel teveel zijn.
een wit bolletje:
woohh ik kijk op internet en dat is: 144.5
dan maar dat sneetje bruin, even kijken hoeveel dat is met ietsje boter:
95 kcal, dan maar. :cry:
en dan drink ik een half glas water, geen kcal :D
ik ga nu even kijken of ik kan wachten tot lunch vanavond horen jullie meer :wink:

heey daar ben ik weer, het is nu 12.00 en ik heb vanochtend niks gegeten :)
ik zag net m'n zusje met een tosti lopen, zo vals!
Ik kwam trouwens net een ontzettend handige site tegen:
calorieteller.nl Aanrader!
Ik zit nu ook nog steeds te twijfelen of ik een tosti neem:
2 sneetjes bruin brood: 148 Kcal.
Een plakje kaas 48plus: 56 Kcal.
een plakje vleeswaar normaal: 42 Kcal.
en curry ketchupsaus: 25 gram
dus intotaal 275 kcal ongerveer
dus niks extra's vandaag en alleen avondeten.

Heey ben ik weer, het is nu 7 over half 1 en ik heb die tosti maar niet genomen, gelukkig scheelt weer 275 kcal. Inplaats daarvoor heb ik twee lichtbruine sneetjes met iets boter gegeten: 190kcal scheel weer wat.
Daarna kwam m'n moeder met een roze tompoes, poos lopen twijfelen en uiteindelijk aan me hond gegeven, niemand had het gelukkig door! :D even een half glas water gedronken. En straks na een vriendin, gaan we naar de stad wordt ook weer kcal naar binnen eten. Vanavond vertel ik meer.. Doeii

Heey ben der weer, het is nu 13:38 ik ga toch niet meer na de stad, aan de ene kant wel beter en aan de andere kant wel jammer, nu met een nectarine voor me neus, 50kcal, ga hem wel opeten heb best wel hoofdpijn. Denk niet echt dat dat door dit komt. En de weegschaal is kapot dat is best wel **
Nog geen tien minuten en me zusje komt met een suikerwafel aanlopen: 241 kcal. Toch maar aan me zusje gegeven :D succes
Shitzooi, komt me moeder aan dat ze wil dat we fruit eten, niet dat ik het niet lekker vind maar ik had dan net zo goed die nectarine niet kunnen eten. Succes doeii

Heey, net een bakje fruit gehad 60kcal, me moeder bleef erbij zitten dus moest het wel eten. Daarna een mars ook gekregen van me moeder direkt aan je zusje gegeven :) succes

Heyy, vanavond super slecht gegeten, eerst een ijsje, daarna een glas water, en als avondeten, mayo met krieltjes en kip en ook nog limonade. :(
Limo: 56 kcal
Krieltjes: 180 kcal
Mayo: 185 kcal
Pepermuntje: 20kcal
Ijsje: 30kcal
Kip: 138 kcal

Ben over 2/3 van de dag tevreden maar daarna was niet echt gezond.
Tip:
Drink veel water goed voor de verbranding.

Doeii ik reken later uit hoeveel kcal. Ik op heb. Succes

Plaats reactie